03 decembrie 2008

Alegeri parlamentare 2008

Au trecut si alegerile. Rezultatele nu multumesc pe nimeni din cat am inteles. Schimbarea care trebuia sa se produca cu votul uninominal a scos la iveala alte amanunte. In acelasi timp partidele vor face o majoritate de compromis (adica troc) ca sa poata guverna. Vorbesc doar de algoritmi si paiul din ochiul altuia. Din exterior privind numai PNL pare sa faca afirmatii coerente. Adica se aliaza cu oricine este dispus sa mearga pe linia trasata de ei. Conditia ciudata este ca liberalii vor sa fie tot Tariceanu Prim-Ministru. Aici este mult de comentat. La alegeri in schimb am observat un lucru. S-a votat candidatul si nu partidul. Dar eu ca alegator nu as fi votat candidatii din colegiul meu. Fie ca nu ii cunosc, fie ca nu imi inspira incredere. Zicea Silviu Prigoana zilele trecute ceva interesant. Daca te duci sa votezi si nu vrei niciunul din candidati, ar trebui sa mai fie optiune de tipul "NICIUNUL" Si daca mai mult de 30% au zis asa, se propun alti candidati pentru colegiul respectiv si se refac alegerile. Oare de ce nu le trece si asta prin minte ? In felul acesta alegatorii ar vota un candidat de care se simt reprezentati. La colegiul meu era una Didina NUSTIUCUM de care nu am auzit in viata mea. Daca persoana nu are si un pic de notorietate .... oare cine o va baga in seama. Sau poate e un joc al calculelor.

Niciun comentariu: