16 decembrie 2008

Theodor Stolojan

Am o oarecare antipatie instinctiva fata de Stolojan. Cand am vazut ca a fost desemnat sa alcatuiasca noul guvern dupa aceste alegeri m-am gandit ca indiferent de simpatia sau antipatia mea pentru el, e posibil sa fie un prim-ministru bun. Aveam in vedere comportamentul si deciziile care le-a luat data trecuta cand a fost in fruntea guvernului. Cand am aflat ieri ca a depus deja demisia, dupa doar cateva zile am avut o senzatie de scarba. Nu pentru ca a luat aceasta hotarare. Pentru ca nu a explicat-o plauzibil asa cum era normal sa faca un om care cu cateva zile in urma isi asumase sarcina sa conduca un guvern al unei tari intr-o perioada de criza mondiala. Cum sa respect un asemenea om care da declaratii politice cand iese din apa la mare sau se joaca cu functia de prim-ministru si mai ales dupa ce citesc: "Nu mai dau nici o declaraţie, nu am de adăugat nimic în plus în acest moment, deci nu mai am nimic de adăugat. Vă rog să mă înţelegeţi.(Adica noi cetatenii de rand ce sa intelegem ?) Cândva mai târziu voi mai da o serie de explicaţii", a declarat astăzi Theodor Stolojan, după ce a fost întrebat de reporteri care este motivul pentru care a renunţat la nominalizarea la funcţia de premier. Sau cum sa ma simt reprezentat de un mascarici ca Basescu in calitate de presedinte? E inutil sa mai pretindem responsabilitate de la oameni care nu spun ce urmeaza sa faca pentru cetateni ci vorbesc doar de negocieri de parca ministerele ar fi o marfa.

Niciun comentariu: